Reklamace - Jak postupovat?
Riziko reklamace se snažíme minimalizovat tím, že prodáváme pouze kvalitní a osvědčené výrobky. Avšak i tak k reklamaci může dojít. V případě jejího vzniku řešíme reklamace rychle k maximální spokojenosti zákazníků.
Kontaktní osoba pro reklamace: Ing. Petra Zavadilová, 723 177 606
- Pokud Vám dopravce předává balík výrazně deformovaný, nepřebírejte jej a informujte nás o této skutečnosti, abychom Vám mohli ihned zaslat balík nový. Vzniklou situaci si vyřídíme s dopravcem sami.
- Pokud při rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, kontaktujte nás prosím, celou situaci ihned vyřešíme.
- V případě reklamace v rámci záruční doby, produkt ve většině případů měníme obratem za nový. Záruční doba na titanové nádobí a na indukční titanové nádobí je 25 let na rovnost dna a 3 roky na povrch. U ostatního zboží na e-shopu je záruka 2 roky.
- Reklamace po záruční době, zjistíme-li, že se jedná o dříve neprojevenou vadu materiálu, i v tomto případě celou reklamaci vyřídíme na naše náklady.
Obecný postup reklamace:
1. Z důvodu preference individuálního jednání se zákazníkem doporučujeme před počátkem řešení reklamace zavolat na telefon 723 177 606, kde se domluvíte na přesném postupu reklamace tak, aby Vás stála co nejméně času a úsilí.
2. Reklamované zboží doručte osobně nebo poštou na adresu skladu: Alfa car transport, s.r.o., Pod Horkou 739, Veverská Bítýška 664 71, nebo nám zavolejte na telefon 723 177 606 a my zařídíme přepravu od Vás k nám, tak že rReklamované zboží u Vás vyzvedne kurýr PPL a dopraví ho k nám.
3. Poté, co zboží odešlete, pošlete nám na email info@zgastro.cz žádost o proplacení nezbytných nákladů s dopravou zboží a přiložte naskenovaný podací lístek, apod. V případě oprávněné reklamace, která nevznikla z důvodu neodborného nebo nevhodného zacházení kupujícího (viz. obchodní podmínky), Vám náklady na doručení rádi proplatíme.
4. Do balíčku přiložte papírek s informací, z jakého důvodu chcete zboží reklamovat, dále uveďte vaše telefonní číslo, na které vás můžeme kontaktovat a přiložte originál nebo kopii faktury (není nutné, ale pomůže urychlit reklamaci, případně vratku).
5. Jakmile nám balíček bude doručen, zavoláme Vám s informací o uznání reklamace a termínu zaslání nového zboží. Nové zboží zasíláme co nejrychleji.